lauantai 31. elokuuta 2013

Elokuun suosikit

Moikka! Olen joissakin blogeissa nähnyt tämmösiä kuukauden suosikit -postauksia ja mun mielestä ne on ollut kivoja ja mielenkiintosia, joten teen nyt itekin tämmösen :) Tässä on siis kuvia jutuista, joista olen erityisesti tykännyt elokuun aikana.


The Body Shopin suihkugeeli/-voide on tosi hyvää ja se tuoksuu niin ihanalle suklaalle. Myös tuo The Body Shopin melonihuulirasva on aivan ihanan tuoksusta sekä hoitavaa ja kosteuttavaa.


Tästä Cubuksen collegepaidasta olikin jo kuva siinä ostospostauksessa, mutta mun oli pakko ottaa se tähän kuukauden suosikkien joukkoon. Se on vaan yksinkertaisesti superihana. Tosi mukava päällä ja lämmin. Tykkään yleensäkin käyttää sellasia rentoja vaatteita, joten tuo paita sopii mun tyyliin loistavasti. Ainoa huono puoli siinä on se, että mun täytyy valkosen värin takia olla tosi varovainen, ettei se mene likaseksi :D


Edellisessä postauksessa kirjotinkin jo näistä Vansseista, joten en ala tähän selittelemään kovin paljoa. Tykkään noista kengistä ihan älyttömästi ja ne onkin ollut mun jalassa melkein joka päivä siitä asti, kun sain ne. Kuuluu ehdottomasti elokuun ja myös koko syksyn suosikkeihin.


XZ karpalo-kinuski shampoo ja hoitoaine on ollut mun mielestä tosi hyviä ja ne antaa purkkien lupaamaa kiiltoa ja suojaa. Näitä ostaakseen ei tarvitse lähteä kauas, nämä löytyy ihan peruskauppojen hyllyiltä. Itse ostin nämä S-marketista. Olen tykkänyt kyllä ja suosittelen muillekin :)


Ata Hautamäen dekkari Murha Käpylässä oli mahtava kirja. Aluksi olin vähän ennakkoluuloinen, kun en ole dekkareita melkein yhtään lukenut, mutta tämä kirja ylitti odotukset kirkkaasti. Jatkossa varmaankin lainaan kirjastosta lisää dekkareita.

Torey Haydenin Häkkipoika oli jopa parempi kuin odotin. Tätä kirjaa ennen olin lukenut neljä Haydenin kirjaa ja kaikki ne ovat olleet ihan huippuja. Kannattaa lukea noita Haydenin kirjoja, jos ette ole vielä lukenut :) Ne on siis tositapahtumiin perustuvia ja Torey Hayden on itse niissä päähenkilönä. Ainakin täällä päin ne löytyy kirjastosta sieltä, missä on elämänkertakirjoja. Kun ekan kerran etsin niitä, niin kiertelin siellä kirjastossa varmaan puol tuntia ja loppujen lopuksi jouduin kysymään kirjastonhoitajalta, että missä ne oikeen on :D


Stabilot on vaan niin tarpeellisia. Niillä on hyvä kirjottaa muistiinpanoja ja kaikkea muuta. Stabilot kuuluu varmaan mun suosikkeihin ympäri vuoden :D


Viimeisenä, mutta ei vähäisimpänä; bloggaaminen. Olen blogannut vasta alle kuukauden, mutta olen tykästynyt tähän hommaan ihan valtavasti. On vaan niin kivaa, kun saa kirjotella kaikkea ja julkasta valokuvia ja tehdä blogista just sellasen, kun ite haluaa. Ja se on tietenkin aina ihan huippua, kun huomaa, että on tullut uusi kommentti tai lukija. Kiitos teille kaikille ihanille lukijoille ♥ 

Huomenna olis tarkoitus lähteä aamulla kirpputorille Myyrmäkeen. Jos ostan sieltä jotain, niin laitan sitten varmaan johonkin postaukseen kuvia ostoksista. Teen ensi viikolla sen kuvapostauksen eli vielä on hyvin aikaa laittaa kommenttiboxiin kuvausehdotuksia ;) Ja pahoittelen tän postauksen joidenkin kuvien hiukan huonoa laatua. Otin suurimman osan noista kuvista vasta nyt illalla, joten luonnonvaloa oli vähän heikosti saatavilla :D

6 kommenttia:

  1. noi thebodyshopin huulirasvat on kyl taivaallisii :3

    kurkkaathan?
    ❤ twostars-inthesky.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. tää oli tosi kiva postaus, mukavaa vaihtelua:)! voisin itsekkin kokeilla väsätä samantyylistä:)

    -Sara♥
    www.tavallistaelamaako.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Oot ihan super bloggaaja! Sun tekstit on pitkiä, mutta tosi mielenkiintosia ja ihania lukee :) täst se lähtee ;)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)