torstai 29. elokuuta 2013

Spesiaalia


Vau, teitä lukijoita on jo 20! Mulle toi on tosi paljon, enkä todellakaan aatellut, että mulle tulis ton verran lukijoita ja vielä näin nopeesti, kun tämä blogi ei ole ollut mulla vielä kuukauttakaan. Joten älyttömän iso kiitos teille kaikille! ♥ 

20 lukijan kunniaksi teen kuvapostauksen. Kaikki tai ainakin melkein kaikki varmaan tietää mistä siinä on kyse. Eli ideana on, että te laitatte mulle kommentteihin ehdotuksia, mistä voisin ottaa kuvan ja mä toteuttelen niitä parhaani mukaan ja teen niistä kuvista sitten erillisen postauksen. Laittakaa siis paljon ehdotuksia! :)

Laitan tähän loppuun vielä pari kuvaa mun uusista Vans-merkkisistä kengistä. Sain noi kengät jo viime viikolla, mutta en ole kuvaa niistä vielä laittanut, kun en ole postauksiakaan muutamaan päivään tehnyt. Syynä tähän pieneen taukoon on se, ettei mulla ole ollut oikein ideoita ja myös se, että olen kipeenä enkä ole jaksanut tehdä mitään. 

Noi kengät on aivan ihanat, olen havitellut niitä jo monta kuukautta ja nyt vihdoin sain ne! Valitsin mustan värin siksi, että se sopii oikeastaan kaikkien vaatteiden kanssa. Zalandolta siis tilasin noi ja hinta oli muistaakseni 69,90€ tai jotain sinne päin ainakin. Noi kengät on tosi hyvät jalassa, tykkään hirmu paljon :)



5 kommenttia:

  1. sinä heränneenä?
    pyörä?
    hammasharja?
    lempikorut?
    lempikengät?
    tärkeimmät ihmiset?

    VastaaPoista
  2. Lempieläin?
    Kivoin koulukirja tässä jaksossa?
    Hienoin ottamasi kuva ikinä?
    Koululaukku/reppu?
    Penaali?:)

    VastaaPoista
  3. Muisto tältä kesältä?
    Ihanin sisustustavarasi?

    VastaaPoista
  4. hyvä idea toi kuvapostaus!! :--)
    Tässä muutama ehdotus:
    -kaikista lempparijutuista kuvia,
    esim. lempipaita, lempikengät, lempiruoka ymsyms, mitä vaan keksit :-D
    -kuva vaatekaapistasi
    -joku sinua inspiroiva kuva
    -kuvia huoneestasi (tai sitten tee erikseen huonepostaus :D)
    -hienoin kampauksesi
    -joku kesäinen kuva
    -kesän paras kuva
    -paras muisto
    No, eiköhän tässä oo jo jonkun verran ;)

    VastaaPoista
  5. lempipaikkasi,
    lempihajuvetesi,
    lempikenkäsi,
    avain-nippusi,
    kuva tärkeimmästä ihmisestä
    ja esim kuva itsestäsi ilman meikkiä !:-)

    http://littlethingswithjenna.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)