perjantai 9. elokuuta 2013

Summer 2013


Moikka! Kesäloma alkaa olla lopuillaan ja joillain on jo koulu alkanutkin. Tää kesä on ollut ihan huippu, muutamista sadepäivistä huolimatta. Laitan tänne blogin puolelle nyt vähän kuvia tältä kesältä, voin sitte pimeinä talvi-iltoina katella niitä ja aatella, että olispa jo kesä :D


Mun kesään on kuulunut kaverit, auringon ottaminen, rentoutuminen, jäätelön syöminen, perheen kanssa oleminen, shoppailu, Linnanmäellä ja Korkeasaaressa käyminen, mökkeily, kesätyönä lasten hoitaminen, veljen rippijuhlat ja paljon kaikkea muuta :)


Kävin pari päivää sitten Hyvinkäällä Willassa ostamassa kaks koulukirjaa vielä. Pakko sanoo, että se oli varmaan mun elämän lyhyin visiitti kauppakeskuksessa! Yleensä ostoksilla kuluu aikaa monia tunteja.

Eilen mä kokeilin brita-kakun leipomista. En ole noita leipomiskikkoja kovin ahkerasti opetellut ja kananmuniakin kului kahden sijasta neljä, kun mulla oli vähän vaikeuksia valkuaisen ja keltuaisen erottelemisessa... Kakun ulkonäkö ei ollut kyllä mikään silmiä hivelevä, pinnalla oleva marenkikin hajosi pieniksi palasiksi. Mutta eiks se maku ole tärkein? :D




Hauskaa viikonloppua :)

4 kommenttia:

  1. Kiva teksti taas! Ja noi kuvat... ihania!!! Kiva kuulls että jollain edes oli onnistunut ja etenkin rentouttava kesä :-D Keep going! ;-)

    VastaaPoista
  2. hei jes ihanaa et säki alotit kirjottaa blogia!! :-) kerro mulle ens kerralla ku teet britakakkua....se on mun lempparia!! :-) <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)