lauantai 24. elokuuta 2013

Some new stuff

Moikka! Kävin tänään äidin kanssa Hyvinkäällä Willassa shoppailemassa. Mulla oli ihan järkyttävä pula farkuista ja uutta kasvovoidettakin piti saada. Laitan tähän postaukseen nyt vähän kuvia ostoksista :)


Tummanharmaat farkut löysin Cubuksesta ja siniset on Vero Modasta.


Taisin jossain aikasemmassa postauksessa mainitakin, että rakastan collegepaitoja :D Nyt sitten ostin kaksi ihanaa collegepaitaa Cubuksesta. Varsinkin tuo valkonen on aivan superihana.


Mun iho kuivuu tosi herkästi, varsinkin talvella, ja joudun joka päivä muutaman kerran rasvaamaan kasvot. Olen todennut tuon Eucerinin voiteen hyväksi, joten käytiin apteekista ostamassa sitä lisää, kun edellisestä purkista alkaa jo pohja pilkistämään. Jos jollakin teistä on kuiva iho niin todellakin suosittelen tota rasvaa :)

Käytiin vielä mun tädillä ennen kun lähettiin ajamaan kotiin päin. Sain sieltä lainaksi kolme kirjaa, Leijapoika, Häkkipoika ja Tuhat loistavaa aurinkoa. Jos ootte lukenu noita kirjoja niin kertokaa ihmeessä mitä tykkäsitte niistä :)

16 kommenttia:

  1. sun blogis vaikuttaa tosi kivalta :) tykkäsin

    VastaaPoista
  2. Noi Torey Haydenin kirjat on ihan huippuja! En oo ite lukenu vissiinkään muistaakseni tota Häkkipoikaa, mutta oon pari muuta sen kirjaa lukenu. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kans lukenu niitä muita Haydenin kirjoja, oon kyl tykänny tosi paljon :) oon koittanu monta kertaa ettii kirjastosta tota häkkipoikaa mut joko sitä ei oo siellä tai sit se on koko ajan lainassa, onneks sain sen tuolta tädiltä :D

      Poista
  3. Toi valkoinen collegepaita on todellakin ihana! :)

    VastaaPoista
  4. khaled hosseini on loistava kirjailija :3 Mulla on nyt sen kolmas kirja kesken!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. varmaanki siis hyviä lukukokemuksia odotettavissa :)

      Poista
  5. Tosi kivoja ostoksia ! :) Varsinki toi valkone collegepaita!

    VastaaPoista
  6. Ihania vaatteita :) ! Ja sul on aivan upee blogi ja sä oot tosi kaunis !! Liityin lukijaks :) Jos luet lifestyle blogeja nii käythä kattoo myös mun c:

    http://monakirjoittaablogia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos, tää piristi mun päivää <3 käyn kattoo sun blogin :)

      Poista
  7. Voi sun blogi vaikuttaa hirmu kivalle! Itelläni on kans ollu noita vero modan farkkuja ne on hyvät päällä mutta kuluu melko nopeesti. :-)

    ► need-just-freedom.blogspot.fi ◄

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon! :) joo oon huomannu saman, edelliset vero modan farkut kulu muutamassa kuukaudessa tosi paljon :/ mut ostin nyt silti uudet kun ne on nii mukavat päällä :D

      Poista
  8. Hosseinin Tuhat loistavaa aurinkoa on ainaki tosi koskettava, sen lukemine synnytti tooodella paljon pohdintaa.. muita sen kirjoja en oo vielä ehtiny lukeen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. täytyyki lukee toi kirja pian, en oo vieläkään saanu aikaseks lukee :D

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)