lauantai 17. elokuuta 2013

HAASTE

Haasteen tarkoitus on etsiä blogeja, joilla on alle 200 lukijaa ja yrittää saada heille lisää niitä.

1. Jokaisen haastetun tulee kertoa 11 asiaa itsestään.

2. Jokaisen haastetun tulee vastata 11 kysymykseen, jotka haastajasi on valinnut.

3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.

4. Haastajan tulee valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.

5. Sinun tulee kertoa, kuka sinut on haastanut ja kenet haastat (minut haastoi Romppu).

6. Ei takaisin haastamista.


11 asiaa minusta:

1. Mulla on kaksi siskoa ja kolme veljeä.

2. Olen lukiossa.

3. Rakastan valokuvaamista.

4. Kuvaan Canon EOS 550D -kameralla.

5. Rakastan neuleita ja collegepaitoja.

6. Olen ystävällinen ja tulen toimeen lähes kaikkien kanssa.

7. Haluisin matkustella enemmän.

8. Mulla on 20.8. synttärit.

9. Hymyilen paljon.

10. Olen aika hiljainen vieraiden ihmisten seurassa.

11. Rakastan joulua.


11 kysymystä ja vastausta:

1. Mitkä ovat lempikirjojasi? Tykkään Torey Haydenin kirjoista ja Harry Pottereista varmaan eniten, mutta luen tosi paljon ja melkein mikä kirja vaan menee. Mitkään tietokirjat yms ei kylläkään innosta :D

2. Paras vuodenaika? Kesä ehdottomasti! On lämmintä, ainakin yleensä, ja sillon on loma. Tykkään myös talvesta, koska sillon on joulu, mutta mun puolesta talvi vois päättyä samalla, kun joululomakin päättyy... :D

3. Millaisia blogeja tykkäät lukea? Lifestyle-blogeja, joissa on isot hyvälaatuiset kuvat ja teksti on sujuvaa. Myös mielipideblogit on ihan mielenkiintoisia.

4. Mistä inspiroidut? Aika monesta asiasta, esim. hienoista valokuvista ja välillä saan vaan jotain inspiroivia ideoita :D haha tää oli vaikea kysymys

5. Kerro aforismi, joka kuvaa elämääsi tai sinua? en kyllä keksi oikeen mitään :l

6. Runoiletko? En runoile.

7. Mitkä ovat huonoja puoliasi? Otan välillä aika helposti itteeni ja olen aika hiljanen. Olen muutaman vuoden aikana onneksi rohkaistunut :D

8. Milloin viimeksi olit vihainen? En muista millon olisin ollut kunnolla vihainen. Aina välillä joku asia ärsyttää, mutta oon aika harvion vihanen.

9. Kirjoitatko päiväkirjaa? No tää blogihan on tavallaan päiväkirja :D En kirjota mihinkään vihkoon tms.

10. Onko sinulla synkkiä salaisuuksia? Ei taida olla mitään synkkiä :D

11. Unelmiesi mies/nainen? Mukava, rehellinen, huumorintajuinen ja ymmärtäväinen.


11 kysymystä haastetuille:

1. Mitä harrastat?

2. Minkä väriset silmät sinulla on?

3. Kuinka kauan olet blogannut?

4. Millä kameralla kuvaat?

5. Keitä perheeseesi kuuluu?

6. Lempivaatekauppa?

7. Mitä pelkäät?

8. Missä ulkomailla olet käynyt?

9. Lempiväri?

10. Mistä asioista pidät kesässä?

11. Entä talvessa?


En nyt haasta ketään erikseen, vaan jokainen, joka ei ole tätä haastetta vielä tehnyt, saa tehdä tämän :)

1 kommentti:

  1. aivan ihana banneri ja tosi kivoja kuvia!:) jään seuraileen!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)