keskiviikko 25. joulukuuta 2013

MUN JOULU


Mun joulu sujui mukavasti kotona perheen kanssa. Syötiin joulupuurot, kuunneltiin joulurauhan julistus ja muutenkin oli aika perinteiset meiningit. Jouluruoka oli huippuhyvää niinku aina ja kaikki lahjat, mitä sain, on ihania. 


Sain aivan ihania lahjoja, joista osa oli sellasia, mitä olin toivonut, mutta mukana oli myös yllätyksiä. Laitan tähän muutaman kuvan lahjoista.


Uusi läppäri! Oon täällä blogin puolellakin valitellut sitä, kun mun läppäri meni rikki. En silti todellakaan osannut odottaa, että saisin uuden, kun en edes ollu toivonu sitä. Wau, huippua!


The Body Shopin mangon tuoksuinen vartalovoide ja -suihke


Ihana kaulahuivi


Cutrinin shampoo ja hoitoaine


Uusi yökkäri


Suloset pörrötossut


Suklaata!

Sain lisäks vielä tuon muiden lahjojen taustalla näkyvän ihanan ison pörröpeiton, supersöpön pöllökoristeen ja sen verran rahaa, että voin ostaa sen objektiivin kameraan tai jos muutan mieleni niin voin käyttää sen rahan sitten johonkin muuhun. Millasia lahjoja te ootte saanu? :)

Hyvää joulunjatkoa kaikille ja muistakaa käydä linkkaamassa bloginne LINKKAA BLOGISI -postaukseen :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)