maanantai 2. joulukuuta 2013

JOULUKALENTERI luukku 2


Yllä olevassa kollaasissa näkyy mun joululahjatoiveita. Haluisin kameraan tuon 50mm objektiivin, oon kuullut siitä tosi positiivisia kommentteja. Uusi reppu tulis myös tarpeeseen olkalaukun tilalle, oon väsynyt raahaamaan painavia koulukirjoja yhdellä olalla :D Pehmeet tossut olisi aivan ihanat, mulla on aika usein varsinkin aamulla varpaat jäässä joten tollaset olisi hyvät, etenkin nyt talvella. Tykkäisin myös jostain sisustusjutusta, esimerkiksi jonkinlainen koristetyyny olis tosi kiva. Toivon myös lahjakorttia johonkin vaatekauppaan. Suklaa ja ihonhoitotuotteet tms on aina hyviä lahjoja :D Eniten kuitenkin haluisin tuon objektiivin, oon nyt taas innostunut kuvaamaan vähän enemmän kun aikasemmin ja ton avulla into varmasti vielä kasvaisi.

Ihanaa joulunodotusta  

4 kommenttia:

Kiitos kommentistasi! :)