maanantai 9. joulukuuta 2013

JOULUKALENTERI luukku 9


Yhdeksännestä luukusta paljastuu 20 faktaa minusta :)

1. Rakastan joulua.
2. En ole hyvä englannissa.
3. Haluisin matkustaa moniin maihin.
4. En tykkää pinaattikeitosta.
5. Tykkään valokuvaamisesta.
6. Rakastan shoppailua.
7. Mulla on viisi sisarusta.
8. Mun lempiväri on sininen, mutta tykkään myös monista muista väreistä.
9. Tykkään rennoista vaatteista, jotka on tosi mukavia päällä.
10. Oon uudessa porukassa vähän ujo, mutta kavereiden kanssa pulisen vaikka miten paljon.
11. En tiedä, mihin haluisin opiskelemaan lukion jälkeen.
12. Mulla ei ole koskaan mennyt mikään luu poikki eikä myöskään murtunut.
13. Rakastan suklaata.
14. Mulla ei ole koskaan ollut lemmikkiä.
15. Saatan ottaa helposti itteeni joistain pienistäkin asioista.
16. Olen harvoin vihainen enkä todellakaan ole pitkävihainen.
17. Yritän olla kaikille ystävällinen.
18. Tykkään valkoisesta väristä sisustuksessa.
19. Herään yleensä melko aikasin vapaapäivinäkin.
20. Luen tosi paljon kirjoja.


2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi! :)