tiistai 10. joulukuuta 2013

JOULUKALENTERI luukku 10


Tänään on vuorossa haaste. Oon tämän haasteen joskus aikasemminkin tehny, mutta teen nyt uudestaan, kun mut kerran uudestaan haastettiin :)

Haasteen tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomioimaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa. Tässä ohjeet:

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän tulee valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun tulee kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista. 

11 asiaa minusta

- Asun Etelä-Suomessa pienellä paikkakunnalla.
- Olen lukion toisella vuosikurssilla.
- Pidän tärkeämpänä, että on muutama hyvä ystävä kuin että on paljon kavereita.
- Mulla on ollut järjestelmäkamera 2½ vuotta.
- Oon aamu-uninen.
- Tykkään monista kouluruuista, mutta joitakin ruokia en vain pysty syömään.
- Mun lempivuodenaika on kesä.
- Käytän tosi harvoin sormuksia.
- En ole enää lähellekään yhtä ujo kuin joskus olin.
- Haluisin maalata mun huoneen seinät uudelleen.
- Mulla on Kik ja Instagram, seuratkaa ja tulkaa juttelemaan; lotttaaj :)


11 kysymystä haastajalta

1. Ketä ikävöit tällä hetkellä?
- Ystäviä, joita en ole nähnyt pitkään aikaan.

2. Miksi bloggaat:
- Tykkään kirjoitella tänne kaikenlaista ja julkaista mun ottamia valokuvia, bloggaaminen on kiva harrastus :)

3. Unelmapoika-/tyttökaverisi?
- Rehellinen ja luotettava, huumorintajuinen, ymmärtäväinen, romanttinen, sellanen joka tykkää musta sellasena ku oon.

4. Kenet julkkiksen haluaisit tavata?
- En kyllä yhtään tiedä :D

5. Lempibiisisi?
- Ei ole lempibiisiä.

6. Miten kuvailisit itseäsi?
- Kiltti ja ystävällinen, en suutu kovin helposti, herkkä, välillä ujo, mutta välillä aika puhelias.

7. Täydelliset treffit?
- Sellaset, että molemmilla on mukavaa ja voi olla oma itsensä. Paikkana kivoin olisi varmaan joku ranta tms.

8. Mitä toivot joululahjaksi?
- Oon kertonut siinä yhessä postauksessa, mutta eniten toivon kameraan 50mm objektiivia.

9. Lempiaineesi koulussa?
- Kotitalous ja kuvis, maantieto ja terveystieto on myös ihan mielenkiintosia.

10. Unelmasi?
- En oo kamalasti miettinyt, mutta varmaan se, että pysyisin terveenä ja pääsisin hyvään paikaan opiskelemaan ja saisin sitten joskus perheen ja hyvän työpaikan .

11. Oletko ihastunut?
- En ole.


11 kysymystä haastetuille:

1. Kuinka kauan olet blogannut?
2. Mikä on parasta ja mikä huonointa bloggaamisessa?
3. Mikä on parasta joulussa?
4. Unelmien matkakohde?
5. Lempivaatekauppa?
6. Millainen on hyvä ystävä?
7. Lempiblogi?
8. Miksi aloitit bloggaamisen?
9. Lempiruoka?
10. Mitä harrastat?
11. Mikä on parasta talvessa?

11 haastettua:




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)