maanantai 16. syyskuuta 2013

Sadetta ja aurinkoa

Heissan! Ensiks pahoittelen tätä viikon kestänyttä hiljaisuutta täällä blogissa, mulla on ollut aika paljon koulujuttuja niin kun varmaan lähes kaikilla opiskelijoilla. Joka päivä viime viikolla viikonloppua lukuunottamatta meni suunnilleen tän kaavan mukaan: kouluun, koulusta kotiin, syömään, läksyt, vähän jotai lukemista tms, nukkumaan. Ei ollut oikeen mitään aihettakaan, mistä olisin postannut. Lisäks mun läppäri ei oikeen toimi, nytkin kirjotan tätä postausta toisella koneella. Toivon mukaan saadaan se mun kone toimimaan mahollisimman pian :D

Viikonlopun olin lapsenvahtina pikkusiskoille ja lauantaina Sonja tuli meille sitten yöks, oli ihanaa nähdä pitkästä aikaa :) Tänä aamuna lähin taas pirteenä kouluun ja puol viiden aikaan tulin kotiin takasin. Käytiin Annan kans vähän kuvailemassa ja siinä menikin aika kauan. Tänään on onneks ollut aika kiva sää, viime viikolla satoi aika paljon. Puut on jo ihanan värisiä, pitäis jaksaa lähtee kuvaamaan niitä joku päivä. Laittakaapa muuten kommenttiboxiin ideoita, että millasia postauksia haluisitte :) 

Tästä postauksesta nyt tuli aika sekava, mutta yrittäkää kestää :D Ihania syyspäiviä teille ja koittakaa jaksaa koulussa/töissä!


Ja jos ootte instagramissa niin mua voi seurailla siellä; lotttaaj :)

2 kommenttia:

  1. Tee joku outo minä postaus mis kerrot jotain outoja piirteitä susta.. Sit joku my day ois kans ihan kiva..

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)