tiistai 12. marraskuuta 2013

12/11/13


Moikka! Viikonloppu meni mukavasti, isänpäivänä kutsuttiin pappa kylään ja syötiin hyvää ruokaa ja sellasta. Tämän ja eilisen päivän mä oon vaan ollut kotona ja makoillut kipeenä sängyssä. Huomenna meen sitte kouluun. Koeviikkokin alkaa uhkaavasti lähestyä, joten pitäis jo pikku hiljaa alkaa kokeisiin lukemaan. 

Kuvia ei ole tullut paljoa otettua ton sateisen sään ja sairaana olemisen takia, enkä sitten ole viitsinyt tehdä kuvattomia postauksia. Mä kuitenkin ajattelin nyt vähän ryhdistäytyä tän bloggaamisen suhteen. Siksi mä mietinki sellasta, että tekisin joulukuussa jonkinlaisen joulukalenterin tänne blogiin eli tekisin joka päivä postauksen joulukuun ensimmäisestä päivästä jouluun asti. Mulla on jo muutama ajatus sitä varten, mutta heittäkää ideoita kommenttiboksiin ja kertokaa, millaisista jouluaiheisista postauksista tykkäisitte :)



4 kommenttia:

  1. Ihania kuvia :) Noi pullat näyttää tosi hyviltä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon :) joo oli kyllä hyvää toi pulla :D

      Poista
  2. apua tuli ihan pullantuoksu nenään tosta kuvasta!! ja kuulostaa hyvältä idealta toi "joulukalenteri" idea, ootan innolla ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha :D mäki oottelen jo et joulukuu alkaa nii pääsee toteuttaa tota :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)