sunnuntai 30. maaliskuuta 2014

I'M BACK

Moikkelis taas kaikille! Edellisestä kirjottelusta onkin vierähtänyt jo pari kuukautta... Nyt oon päättänyt palata taas tänne blogin pariin :)

Tässä kahden kuukauden aikana on tapahtunut aika paljon, mutta en ala nyt kaikkea tänne selittämään. On ollut penkkarit ja wanhojen tanssit, paljon opiskelua, kavereiden kanssa olemista ja vaikka mitä muuta. Kesätöitäkin olen saanut. Aika kuluu tosi nopeesti eikä koulun loppumiseenkaan ole enää kuin vähän aikaa. Syksyllä sitten olisi vuorossa ensimmäiset ylppärit, apua!

Meillä alkoi koeviikko tällä viikolla, kolme koetta on jo tehty ja kaksi on vielä ensi viikolla. Mulle tuli sopivasti flunssakin tähän koeviikolle, onneksi pahin aivastelu ja niistäminen on jo ohi. Perjantaina oltiin mun kavereiden Lauran ja Veeran kanssa juhlimassa Veeran 18-v. synttäreitä Hyvinkäällä. Käytiin Amarillossa syömässä ja taas tuli naurettua niin paljon, että mahaan sattui. Kaiken lisäksi olin niin täynnä sen kaiken ruuan jälkeen, että suunnilleen pyörin sieltä ulos :D

Ensi viikon sunnuntaina meidän luokka suuntaa Helsinki-Vantaan lentokentälle ja sieltä Göteborgiin. Keskiviikkona sitten tullaan sieltä pois. Toivottavasti tulee kiva reissu :)


4 kommenttia:

  1. Kivat kuvat :) . Viimeisen kuvan kuvanottopaikan taidan tunnistaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti :) no joo, taitaa muuten olla vieläpä sun ottama kuva :D

      Poista
  2. Vihdoin säkin palasit tänne kirjottelemaan! Tsemppiä koeviikkoon ja pitäkäähän hauska ruotsin reissu! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)